Nová vizuálna identita BCKSPC od monokel studia

Autor: Jakub Ptačin | 26.4.2012 o 16:50 | (upravené 27.4.2012 o 7:13) Karma článku: 0,00 | Prečítané:  1803x

Myslíme si, že aj neziskové organizácie si zaslúžia kvalitné a profesionálne vizuálne identity a logá. Aj napriek tomu, že v našom občianskom združení sme v podstate dvaja dizajnéri, nedokázali sme si vlastné logo dlhodobo navrhnúť. Rozhodli sme sa osloviť toho najpovolanejšieho, aby nám s tým pomohol, a on súhlasil. Začínam mať pocit, že mi už žiadny dizajnér nebude odpisovať na maily a ani dvíhať telefón, keďže ich takto "zneužívam" :) Martin Gross z monokel studia nám navrhol novú identitu a my vám ju dnes, deň pred našimi prvými narodkami predstavujeme!

Hneď na začiatku by som chcel Martinovi zložiť obrovskú poklonu. Má veľa svojich zákazníkov a my sme mu za prácu, ktorú pre nás spravil nemohli zaplatiť. Našiel si čas a napriek môjmu naliehaniu "nech sa s tým až tak nes_rie" si nedal povedať a spravil to poriadne.

Chceli sme mať logo ktoré bude evokovať niečo takéto

Mladosť / Drzosť / Punk rock / Alternatíva / Kreativita / Vzdelanie / Ekológia / Technológie & Digital  / Humor / Odpor / Inovatívnosť a iné...

Kedže máme veľa rôznorodých projektov, potrebovali sme, aby bolo naše nové logo modulárne a aby sa dalo použiť ku každému nášmu nápadu. Všetky tieto projekty maju svoje vlastné vizuály a tak to bol vcelku tvrdý oriešok. Chceli sme byť farební, veselí a potrebovali sme, aby sme naše logo mohli použiť od propagačných materiálov konferencie až po nálepky na retro bicykle. Každý náš projekt je pre inú cieľovku a naše logo musí fungovať tak na ľudí z neziskoviek ako na riaditeľov obrovských spoločností s ktorými komunikujeme počas príprav Unicampu.

Nove logo

Veríme, že aj ostatné neziskovky, by mali myslieť na to, ako vyzerajú. Mnoho z vás robí úžasné projekty a je vďaka vám tento svet krajší, no v dnešnom svete obal predáva, či sa nám to páči alebo nie.

Ako BCKSPC sme pomáhali s vizuálmi / web stránkami Kultúrnemu centru Aktivity, Kaspianu, Indícii či Voices a ich BrandCampu. Určite na slovensku existuje dizajnér, ktorého zaujali projekty, ktoré robíte a bude vám ochotný pomôcť.

Martinovu prezentáciu si môžete stiahnuť v plnej kvalite sem.

Nenechajte to na svojho bratranca, ktorý je majster aplikácie všetkých možných efektov na písmo v programe MS Word ale zverte vaše logo ľudom, ktorý to robiť vedia. Tak ako sme to spravili my. Ušetríte si kopu starostí v budúcnosti.

Myslite na to, že kľúčom k vašej spokojnosti je, aby ste dizajnérovi dostatočne vysvetlili čo od svojho loga očakávate, čo má logo komunikovať a v akom kontexte sa bude používať. Ak vám dodá dizajn manuál, tak ho dodržujte a nemajte potrebu do toho dávať vlastný input. Keďže bude pre vás dizajnér pracovať pravdepodovne zadarmo, nechajte mu voľnú ruku a dôverujte jeho schopnostiam.

Martinovi ešte raz ďakujeme a pripravujeme mu "ďakovný balíček", ktorý mu v dohľadnej dobe pošleme.

Nasledujúci rok chceme byť nielen krajší ale aj lepší a dotiahnuť všetky projekty do úspešného konca. Ďakujeme vám všetkým, ktorí nám držíte palce a zaujímate sa o to, čo robíme. Počas toho roka nám takto nezištne pomohlo neuveriteľné množstvo ľudí a to sú práve tie situácie, kedy máte pocit, že to tu ešte má zmysel ;) Rád by som tu všetkých vymenoval, ale strach z toho, že by som na niekoho mohol zabudnúť je silnejší.

Užívajte pekné počasie a ak nebudete mať v sobotu čo robiť, zastavte sa na našej narodeninovej grilovačke!

punksnotdead!

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

U. S. Steel namieta sudcov: Hovorili skôr, než mali

Majetok jedného z najväčších podnikov v krajine súd zaistil bez toho, aby to poriadne vysvetlil.

KOMENTÁRE

Severokórejská červená línia je veľmi tenká

Kľúčovú rolu v krotení diktátora Kima hrá Čína.


Už ste čítali?